Vi är en

 

Allting har känts mycket positivare idag och jag erkänner att det antagligen berodde på att jag vaknade till hyfsat fint väder. När jag svängde in moppen vid skolan står två civilpoliser och kollar moppar, men jag kände mig lugn när jag halade upp körkortet ur väskan och gav bort nycklarna så att dom kunde kolla den, min Aprillia är ju så laglig. Fick sedan rusa runt i hela skolan och leta efter salen vi skulle skriva vårt nationella i, jag var lite sen. Provet gick bra förutom en grej, men det spelar inte så stor roll, vi har ju fler delar i matte att göra. Dagen blev fortsatt trevlig med bild, slöjd och kör. Vi nior tränar på två låtar som vi ska framföra på lunchen och skolavslutningen. Låtarna passar så sjukt bra och vi gråter nästan redan, bara av tanken på att vi ska stå där framme och sjunga som ett sista avsked till skolan, lärarna och framförallt till det underbara folket som aldrig kommer vara samlat på samma sätt igen. Vackert.
Nu ska jag faktiskt ner och spela lite golf, har varit så galet taggad på det hela veckan. Jag spelade lite förra året, men tänkte inte betala in medlemsavgiften i år eftersom jag knappt spelade något förra året. Mot förmodan blev jag ändå sugen på att spela, det är faktiskt roligt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0