Är det nu, nu som det tar slut



Stövlarna i bakgrunden ägdes tyvärr inte av mig, fick istället uthärda blöta fötter under de antal timmar vi inväntade att resten av alla skulle komma tillbaka från banan i skogen.

Uppdateringen har varit kass, jag får helt enkelt skylla på att jag har varit mitt i vårterminens jobbigaste vecka. Två prov i Andra Världskriget (med den mest krävande läraren Anders Nilsson), ett betygsavgörande konsthäfte och ett livsviktigt prov i orientering är de främsta orsakerna. Jag har iallafall lagt ner sjukt mycket tid på konsthäftet, så ni kanske förstår befrielsen när jag idag lämnade in det? Lika skönt att veckan är över, lika läskigt är det att vi lämnat den näst sista skolveckan bakom oss. Nästa vecka kommer vara den sista riktiga veckan på Mariefredsskolan, det sista andetaget på en 10 år lång tid i samma skola. Det är kvar 9 dagar av 1790, vilket betyder att jag har kvar 5 promille av mitt livs enda tid i Mariefredsskolan.

Kommentarer
Postat av: ab

aahhhh sluta säg så får panik

2011-05-19 @ 21:13:08
Postat av: Bella

jag veeet, det är läskigt

2011-05-20 @ 21:54:13
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0