Dubbelsöndag



Bild från Valborg 2009

Det blev stressigt när jag kom hem en timme senare än tänkt från jobbet och skulle hinna duscha, fixa grill/mat/hus och göra mig iordning innan Savannah, Ebba, Annabelle och Emma kom. Vi njöt en trerätters med alkoholfri cider, lugn Valborg med andra ord. Vi gick dock ut senare, var hos Tom en stund och mötte bland annat lite utslängt folk. Kändes bra att vi hade vårt firande i fredags, då typ alla fester igår failade. Fick en chock imorse när klockan visade att jag sovit 12 timmar i sträck, jag måste verkligen varit trött efter jobbet igår.. Förutom att jag sov bort halva dagen, det är söndag, lovet är slut, skolveckorna börjar imorgon, pluggandet börjar imorgon och att klockan är 18:06 utan att jag gjort något vettigt, så har det varit en helt okej dag. Ironin flödar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0