Soffan är silvertejpad men drömmen kommer att hålla

Bild ifrån igår då jag bar denna byxdress. Dom sista dagarna i skolan är alltid så perfekta, så varför kunde man inte göra maj lite längre? Det är varmt, lektionerna är meningslösa, betygen är så bra som dom kan bli, alla är glada och framförallt är det känslan av att ha allt framför sig som genomsyrar dagarna. Läkaren var förvånansvärt dålig, det enda hon kunde säga var "det kan ju vara benhinneinflammation, som ni själva säger" och så instruerade hon mig att börja äta Voltarentabletter, som är starkt antiinflammatoriska. Ingen förklaring och ingen riktig lösning kunde hon komma med. Nu har jag bokat in tid hos sjukgymnast och naprapat och har dessutom svalt min första Voltaren. Jag insåg att jag haft problemen i snart två månader, inte konstigt att jag mått dåligt över för lite träning; utan innebandy, löpning och promenader blir livet inte som vanligt. Ikväll är farmor och mormor här, så jag är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0