Jag sitter nu i bilen på väg till Linköpin...

img_7421 (MMS)

Jag sitter nu i bilen på väg till Linköping med jordgubbar, musik och vatten som enda underhållning. Franskaprovet idag gick fint och resten av dagen var chill, när nästan allting är slut så finns det inget att göra i skolan. Eller, det finns grejer, men alla är för omotiverade för att göra dom. Efter sista lektionen åkte vi upp till Fredrikshall för att träningsspringa en orienteringsbana inför det stora provet i idrott på onsdag. Det gick bra, men jag kommer antagligen få ångra att jag sprang lite, mina benhinnor har inte ens tillåtit mig att gå innan. Värken kommer alltid några dagar efter, jag hatar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0