Åh, sång på sång


HEJ ANSIKTSLYFT

Jobbdagen igår var lika tung som alla andra, sju timmars spring med endast en 5 minuter lång lunchpaus, men det är fortfarande lika värt det. Mina benhinnor har värkt ända sedan efter orienteringen i onsdags, men hur ont jag hade igår efter jobbet kan inte riktigt jämföras med det. Att jobba gör verkligen inte inflammtionen bättre, mer belastning kan man väl knappast få. Efter att ha slutat på jobbet, dusch, lite tjafs och en tankning på statoil senare så rullade jag ut till Annabelle med en stor väska. Middag, trots att jag kom sent, avnjöts med fint sällskap. Senare kom även lite grabs på moppar, lika coola som mig. Efter en för kort natts sömn serverades världens största tårta till frukost, lite mäktigt. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0