30 maj

 



En av Ebbas sjukt söta kattungar

En söndagseftermiddag på IKEA resulterade i många betydelsfulla inköp till mitt rum. Gardiner, lampor, spegel, hyllor och alla små saker man alltid råkar plocka på sig innan man når kassan på IKEA, fick jag med mig hem. Idag inleddes SVARTA VECKAN, bland annat med svarta kläder, vattenballonger, svart färg i alla färgpaletter på bilden, lappar och självklart en frånvaro för hela klassen på morgonen. "Tydligen kallar eleverna det här för Svarta veckan och planerar att hitta på diverse upptåg. Tyvärr saknar de känsla och gränser för hur man busar vilket gör att man förstör skolmiljö för andra elever och personal." skrevs det i ett brev hem till alla föräldrar idag. Behöver jag nämna att det var Fredrik Isaksson som uttryckte sig så oerhört vackert? Imorgon planeras ett vattenkrig för alla nior, så jag måste rota fram något gammalt vattenvapen i garaget. Två dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0