16:47







Jag har inte haft tid att blogga i helgen, därmed har flera dagar har gått utan uppdatering. Helgen blev väldigt fin, Andrea betyder mycket. Vi har alltid sjukt roligt ihop. Att jag inte har hunnit plugga någonting alls blir mindre viktigt, även om den här veckan kommer innehålla helt överdrivet mycket saker. 
Igår var jag så sjukt trött, hade så sjukt mycket plugg och kände mig så sjukt otaggad på en lång dag med onödiga lektioner, att jag idag sov till elva och pluggade hemma resten av dagen. Jag har kanske eventuellt, en ofastställd prelimenär påbörjan av ett halsont, inte omöjligen någonstans i halsen, som jag i nuläget inte känner till. Man ska ju inte gå till skolan och smitta andra isåfall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0