Now, turn out the lights and let the night begin. Cause I won't spend another day wondering what might have been





Är helt körd i huvudet efter världens segaste skoldag, som dessutom fortsatt hela kvällen med Islam anteckningarna. Imorgon är det prov del 1 och på torsdag ska vi lämna in bearbetade anteckningar istället för prov del 2. Jag behöver alltså bara kunna dom sju första frågorna, vilket låter för lite om man jämför med hur mycket det i verkligheten är. Jag är otaggad på veckan, som avslutas med farfars begravning på fredag. Bara att skriva det låter overkligt, därför vet jag inte hur det ska gå när den väl infaller. Nu ska jag fortsätta med att plugga, vilket plötsligt har fått betydelsen att skriva på msn och skriva på worddokumentet om Islams grundpelare samtidigt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0