And high above the stars, through the unknown black holes, no one knows where we are



Att bara kunna dra på en skinnjacka och ett par solglasögon innan man går ut, att bli glad bara av att se solen genom fönstret. Jag tror att det är vår på gång, termometern (i solen) visar 8,5 grader. Bara därför bjuder jag på ett leende, ganska sällsynt på mina bilder.

Uppdateringen i helgen har förvisso sugit, men jag har inte riktigt hunnit. Gårdagen var späckad men trevlig. Började med en oavgjort spelad match mot serievinnarna Gnesta. Jag måste fylla i att dom vunnit varenda match, vilket betyder att vi är dom enda som är tillräckligt tuffa för att ge dom resultatet 1-1. Inte rättvist att vi ligger näst sist... Efter matchen åkte jag till Jack. Några timmar senare tog vi oss till Isak, där det var ganska mycket drag för att vara chill med krök. Händelserik kväll, med en hel del att tänka på. Nu ska jag fortsätta med min söndag, alltså jag ska plugga Islam. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0