SaturdaySaturday


"jacka", blus MQ, jeans Gina Tricot

Det känns konstigt att vara såhär glad, när jag igår var ledsnare än någonsin. Kanske är det skillnaden mellan ledsamhet och glädje som är livet. Utan sorgliga händelser skulle man inte veta när man var glad. När man varit ledsen uppskattar man varenda liten solstråle, saker som man annars tar för givet.

Min gladlista
: Jag läste omdömena igår och såg att jag har MVG i prognosbetyg i alla ämnen utom bild. Jag var ute och sprang tidigt imorse. Solen sken, asfalten var torr och jag frös inte om händerna. Jag tog ut moppen för första gången på nästan 5 månader. Det var kärlek att vrida om nyckeln och glida ner till Konsum. Sista punkten är att jag ska hoppa på ett tåg (där förhoppningsvis Jack sitter) för att tillbringa lite tid i Stockholm.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0