Jag glömde mina drömmar precis där din axel blir till hals



 

Jag hade matteprov och engelska nationella muntligt idag, båda proven kändes riktigt bra. Jag åkte hem i solsken på min moppe och begav mig en timme senare till Södertälje med Ebba och Emma. Vi hade inte mycket tid alls, då vi skulle tillbaka till innebandyn, men huvudsaken var att vi skulle köpa present till Sofie. Vi lyckades iallafall och jag fick ändå med mig en bikini, tre toppar och en kjol hem också. Kommer nog ändå dröja några temperaturväxlingar innan jag kan bära det jag köpt, men jag har en känsla av att sommaren kommer ett steg närmare för varje sommarplagg som inhandlas. Veckan ser ljusare och ljusare ut och jag längtar till fredag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0