Fettisdagen



Jag vet att det är lite fetma att lägga upp en bild på en semla och jag vet att ni blir sugna när ni ser bilden, men det borde nästan vara okej när det är semlornas dag. Glöm bilden, det har iallafall varit en fin dag med stark sol, ett Islamprov som gick bra, ett resultat från franskaprovet som blev nice, en eftermiddag med fina kompisar och flera sidor skrivna om kvinnans rättigheter i Islam. Det är lätt att vara effektiv när man inte är inne på msn. Förresten har jag bytt header igen, jag blev helt enkelt missnöjd med den förra. Återigen har jag en ren, enkel header utan bilder, har nog bestämt mig för att det är snyggast. Sen kanske ni inte vet att det händer något när man drar musen över den. Har iallafall haft så på alla headers. Nu ska min inpackning sköljas ur. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0