21:48


Bilden är från konfirmationslägret i våras.

Jag har blivit lite galen i att kolla på vår/sommar bilder från förra året. Det påminner mig om att jag snart kommer ta lika fina, somriga, stekiga bilder igen, det är bara frågan om veckor. Dagen började med första hjälpen utbildning och vi gled lagom in till vanliga schemat till kören, bilden och slöjden. Det vill säga att lektionerna idag varit fina. Ännu finare var att jag inte har något plugg, då det omtalade Islamarbetet är inlämnat. Jag firade min frihet med en springtur och begav mig sedan till ett föräldrar-klassmöte om vår klassresa till Gotland i juni. Imorgon är det begravning, vilket både kommer bli fint och extremt jobbigt. Försöker se det ljusa med att vara ledig från skolan och därmed få en helg på fyra dagar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0