Skolavslutning



Klänningen bakifrån, en av alla gånger kören gick upp för att sjunga



Bokpremium i olika ämnena, dom som syns: Emma - Idrott, jag - Historia, Savannah - Spanska, Sofie - Engelska, Sofia - Svenska



Niorna sjöng Forever Young och Här kommer alla känslorna, mycket vackert blev det


Fika efteråt, men saknade Ebba som var och jobbade



Hela gårdagen känns som en konstig dröm, det var skolavslutning. Efter kyrkan gick vi till klassrummet där våra handledare för sista gången önskade glad sommar, bjöd på godis och delade ut betygen. Jag trodde jag skulle dö när jag sa hejdå till dom lärare som under högstadietiden betytt mycket och tillslut stod vi alla i kapphallen och grät. Det är jobbigt att skiljas från skolan, men glädjen över att gå vidare efter allt slit i den skolan är övervägande.

Kvällen blev lika speciell. Med start hos mig, började vi vår skolavslutningskväll med middag, innan vi gick ner till Hjorthagen till resten av folket. Efter ett tag med musik och chill, slöt fler upp och vi fortsatte mot stan. Natten slutade i Rasmus fina båt, innan jag blev hämtad för hemfärd. Nu ska jag åka till landet, för en natt och på onsdag börjar jobbet. PUSS

Kommentarer
Postat av: Random nykvarnare (:

Fyfan vilken fräsch rumpa! borde kanske besöka kyrkan ;)

2011-06-14 @ 15:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0