The whole thing













Bara för att jag längtar något sjukt efter att ha asfalt under smutsiga converse, vita blommor i trädgården när man kommer hem, att ha skinnjackan i väskan och inte på, en egobild med mig och Emma och våra snygga tvillingbrillor, att äta jordgubbar på en bänk på torget med sju par bruna ben på, att ligga på tegeltrappan utanför skolan och sola magen för att sen komma försent till Bengts lektioner för att man nästan somnat i solen, att gå ut genom skoldörrarna med shorts, vitt linne, röd Adidasväska och håret blåsande bakåt, och jag längtar efter kvällarna jag tillbringade med myggorna, högtalarna och världens finaste vänner.

Kommentarer
Postat av: Emma Malm

gal1 :(

2011-01-31 @ 20:18:17
Postat av: Bella

sinnesjukt :(

2011-02-01 @ 07:27:29
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0