Turn things upside down



Jag säger grattis till William, som efter mer än 6 veckor har tagit bort sitt gips idag. Tycker det ser så sorgligt ut med ett barn i rullstol, så det är bra att den inte behöver användas mer nu. Det ser helt knäppt ut när han går runt utan kryckor, har typ glömt bort att han hade två ben. Dock haltar han fram, men jag antar att hans ben blir starkt snabbt nu.

Dagen har varit äckligt trött och jobbig, allt berodde på att jag sovit för lite inatt. Vet inte vad jag gjorde vaken varken sig igårkväll när jag inte kunde logga ut från msn, eller imorse när jag inte kunde somna om klockan halv sex. Lägg till en måndag på trötthet och man får en inte helt lyckad dag. Gränsen är nådd när batteriet på iPhonen är slut och man måste genomlida en hel mattelektion utan Spotify. Allting blev lite bättre efter en timmes sömn, sushi, toscakaka och te. KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0