Första i första tvåtusenelva




Bilder från facebook

Kvällen var lyckad, tack vare allt fint folk som man firade med. Tolvslaget firades vid övergångsstället i Slottsbrinken och egentligen kollade jag inte på raketerna, men det spelade ingen roll. Efter många vältningar i snön, kramar och hundra gånger sagda Gott nytt år, började vi stelfrusna människor gå hemåt. Kom hem vid tvåtiden och tillbringade sen 2011:as första timmar i sängen med iPhonen. Jag smsade, pratade i telefon och var (nästan) ensam inne på facebookchatten, fram till någon gång efter fem, då somnade jag. Det var iallafall en truly värd kväll, hoppas alla andra också tyckte det. Nu ska jag spela spel med familjen och avsluta nyårsdagen med lite hummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0