So old, so much love





SOMMAREN 2009

Hej fredag, jag är glad att du äntligen kom. Idag har jag och Sofia besökt företag-klassen på Europa, för att se hur det är där. Även om jag mest är inne på IB så är det ändå roligt att se kolla in det. Lite pinsamt att komma som besökare först, men efter någon lektion var alla mer sociala i klassen. Stämningen på Europaskolan känns väldigt bra och det var väl ungefär det jag ville kolla. Annars var det ganska tråkigt att sitta på långa lektioner utan något att göra, förutom att titta runt i klassrummet när alla andra jobbade. När jag kom hem med bussen vid tretiden hoppade jag av vid Leo men efter någon timme där gick jag hem, för jag är verkligen sjukt trött. Ska sitta fint med en fredagkväll i soffan och ladda inför morgondagen då jag ska till Romme och sen på fest.

Kommentarer
Postat av: emmamalm

hahah åååå

2011-02-04 @ 20:38:28
Postat av: ebbal

hahahahah ebba öhlins fot i skon rofl

2011-02-05 @ 14:38:49
Postat av: Bella

Hahaha!

2011-02-06 @ 16:10:38
URL: http://bellaofmine.blogg.se/
Postat av: rofl

HAHHAHAHHA

2011-02-06 @ 20:52:45
URL: http://ejdenwik.devote.se
Postat av: Emma Malm

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA

2011-02-07 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0