Be yours



Armbanden jag köpte till oss i Portugal

Dagarna bara flyter ihop, så jag vet knappt vad jag ska berätta. Tisdagen i Stockholm blev riktigt bra, hittade mycket kläder, åt japanskt och såg sista Harry Potter filmen, som var stört bra gjord. När vi kom hem vid tiotiden drack vi te hos mig, förutom Savannah och Ebba så kom även Gustav och min saknadeförsvunnavän Sofie som jag inte hade träffat på nästan en månad. Dom två senaste dygnen har Gustav bott här, så jag har inte varit ensam en enda natt sen familjen lämnade mig med ett tomt hus i måndags. Nu ska jag ta tåget ner till landet och spendera några dagar där, allt för att utnyttja lovets sista dagar till fullo. Jag fattar det knappt själv, men om en vecka börjar skolan. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe själv börjar man om 2½ vecka :P glad att jag inte valde europa.

2011-08-04 @ 18:23:56
Postat av: Bella

jag är glad att du är glad :)

2011-08-04 @ 19:09:41
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0