12:44









Slänger med dom sista bilderna från Portugal. Torsdag och fredag blev dom första skoldagarna, starten för mina tre år på Europa. Vår klass känns faktiskt riktigt fin och dessutom har vi fått två bra lärare som mentorer. Det är svårt att veta hur det kommer bli när skolan drar igång på riktigt, men det känns helt rätt redan nu. Därmed menar jag inte att jag inte uppskattar ett litet break från skolan med helg nu, det är galet jobbigt att börja gå upp sju varje morgon. Just nu väntar jag på att Gustav ska spela klart sin tävling, så att vi kan träffas. En annan rolig sak är att jag kommer få tillbaka pengar för en ny iPhone från försäkringen, så snart kommer jag få tillbaka den del av mig själv jag saknat sen i tisdags. Nu ska jag ut i solen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0