Urnsättning 4 oktober Adelövs kyrka



Morfar, vi minns dig och vi saknar dig. Vi saknar en person med en stark personlighet och ett varmt hjärta som gjorde så mycket som vi tog för självklart. En person som alltid satte familjen först, en morfar bättre än någon annan. Du kunde sitta i en fåtölj och lysa upp hela rummet med dina skämt och berättelser. Dina starka händer skulle alltid krama våra barns händer tills vi skrek och den styrkan som satt i händerna, kom långt inifrån. Även om du fick det svårare att gå för att ditt hjärta blivit så svagt, så försvann aldrig den där styrkan som kom där inifrån. Den styrkan som gjorde dig till en person som världen skulle sakna. Världen saknar dig och jag saknar också min morfar. Min morfar hade inte behövt vara en så otroligt bra person, jag hade älskat honom som min morfar ändå. Jag saknar alla saker som en morfar ska göra och jag saknar stödet som du alltid var. Du hade bara behövt vara min morfar, men att du också var den fantastiska människa du var, gör att jag inte är ensam om att sakna dig. Jag älskar dig och glöm inte att hela världen sörjer din bortgång.

Kommentarer
Postat av: ebba

<3

2010-10-05 @ 22:52:15
URL: http://eohlins.devote.se
Postat av: sofie

bella va fint <3

2010-10-05 @ 23:10:57
Postat av: Bella:

tack<3

2010-10-06 @ 22:14:49
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0