Krama ett träd



Thailand 2007
Skulle typ kunna göra vad som helst för en resa nu. Längtar verkligen efter att sola och att bara göra ingenting. Som tur är ska vi ju snart till Teneriffa, vi ska dit med släkten på höstlovet. Det är bara 18 dagar kvar!!!!!!!!

Idag har vi varit i Fredrikshall och undersökt olika biotyper på deras växter, djur och dess miljö. Haha, så seriöst det kan låta fast det inte var det. Det har varit galeet kallt, hade ändå dunjacka, stövlar, vantar, m.m. Sen gick vår grupp nästan vilse eftersom han som skulle sköta kartan (vi gick mellan olika stationer) tappade bort kartan. Det var ju lite synd, men tillslut kom vi rätt. Även om det var lite tråkigt så tyckte jag att det var hyfsat nice ändå, vi gick i skogen och lyssnade på lite olika lärare och så antecknade man lite. Jag och Ebba hade iallafall roligt, så det var nog mest skönt att ha lite schemabrytande. Sen var det ju ännu bättre att man fick åka hem vid halv 12 och skriva klart häftet hemma. Satt några timmar med det och sen har jag kollat lite dh. Nu är det snart träning och jag är sjukt taggad. Jag har sagt det hundra gånger, men jag säger det igen: Vårt lag har fått grym sammanhållning och träningarna blir bara bättre och bättre.

Kommentarer
Postat av: EBBA

:D

2010-10-13 @ 20:21:38
URL: http://eohlins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0