A few more hours, then it's time to go



Rolig kväll igår :) Matchen gick förvånansvärt bra, med tanke på att Gnesta ligger etta i serien och vi ligger sist. Matchen slutade 2-1, men den var jämn och bara att vi spelade så bra gör att det inte är så stort att vi förlorade. Efter matchen åkte jag hem och kom på att jag kanske ska börja packa (åker imorgon, fyra på morgonen). Började slänga fram lite shorts, linnen, bikini(!). Det kändes lite konstigt så jag åkte istället ner och träffade Ebba, Emma, Savannah, Sofia och Andreas vid busshållsplatsen vid tempo. Typ två timmar senare åkte jag hemåt och nu sitter jag här och är trött och stirrar på väskan som är full till max. Vet inte vad jag har lagt ner, hoppas det viktigaste är med bara. Kan inte fatta att jag om mindre än ett dygn kommer ligga i en blå solstol, vid en pool och känna hur solen steker mina ben. Ska verkligen bli brun, det är så behövligt nu. Detta blir kanske sista inlägget for a while, datorn följer ej med till Afrikas öar. Ni får ha det så bra, så hörs vi om en vecka :)

Kommentarer
Postat av: emmamalm

vafan ligger teneriffa i afrika :O så långt bort får du ju inte åka, trodde de låg typ i turkiet !!!!!!!!!!

2010-10-30 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0