Du lyser upp i mörkret







Bara för att jag är klantigast och glömmer kameran hemma, så måste jag kopiera bilder som en tjuv från facebook. Den här dagen måste man faktiskt ha på bild.

Luciatåget igår gick fint och även imorse gick det bra. Igår sjöng vi för staden och imorse för skolan. Efteråt fortsatte skoldagen med julpyssel, julmusik och volleybollturneringen. Eftersom vi är dom stora niorna i år, så skulle vi klä ut oss. Imorgon skulle vi åkt alla till Stockholm, det är vår traditon att åka och julhandla tillsammans. Felet för vissa är tydligen att det är farligt/läskigt osv att vistas i vår huvudstad efter självmordsbombaren igår. Visst, jag tror också att det kommer hända något mer, men verkligen inte tre dagar efteråt på samma plats? Känns lite onödigt att stå över roliga saker för att man är rädd. Jag förstår/respekterar självklart dom som inte tycker som jag, men blev bara lite besviken över att bara jag och Savannah ville till Stockholm. Kanske blir det Eskilstuna, kanske blir det inget alls, känns iallafall inte lika roligt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0