We've done it but we're undone, finished it but we are incomplete







Sjukt seg morgon. Jag har ändrat header, fixat designen på bloggen m.m. Och när jag väl börjat fixa så fastnar jag, jag gillar verkligen att hålla på med kodmallar men samtidigt så tar varje liten förändring så lång tid. Testa fram och tillbaka, "vad händer om man gör såhär?", och vips har det gått tre timmar utan att jag rört mig från stolen. Så sen tog jag en långpromenad med Simba och nu är jag hemma. Det är riktigt varmt ute, trodde att såna dagar var förbi.
Senare ska jag antagligen åka in till Strängnäs och försöka fixa en synundersökning som är obligatorisk när man ska få körkortstillstånd. Och när jag äntligen fått mitt körkortstillstånd, om ca en månad, ska jag börja själva utbildningen som är 4 veckor lång och kostar nästan lika mycket som en moppe. Tack för att ni ändrade till ett nytt sorts körkort istället för det gamla EUmoppe-körkortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0