Skolavslutning 09


+ Ebba L.(du var aldrig med när kameran var framme!)

Jaha, då var det över. Den åttonde skolavslutningen för mig. En skolavslutning som snabbt gick förbi, med musik, regn, fina klänningar och en stor fika på ett snålt cafe.
Efter fikan och en stund hos Ebba, drog jag, Ebba, Annabelle och Savannah till my place.
Har vart en bra dag, vädret förstörde såklart mycket av sommarkänslan. Men jag ska inte klaga, alla gör redan det så jag behöver inte jag också.
Imorgon blir det stugan i Småland, över en natt. Inleda sommaren lite kanske.
Nu ska jag göra ingenting, eller så gör jag ingenting.
Glad sommar och glad vinter, vad ska jag säga?

Kommentarer
Postat av: EMMA MALM

det ska bli den bästa sommaren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så fort solen skinner igen tycker jag att vi drar upp till berget i hjorthagen och har picknick<3

2009-06-13 @ 12:04:09
Postat av: Bella

EMMA MALM:

jaa bra att du peppar mig :D:D

ja lätt, hade glömt bort det!<3 m

2009-06-15 @ 13:07:23
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0