Låt din fågel inom dig vakna



Ojoj, som någon sa, det var länge sen jag uppdaterade. Igår var en full dag med ridning plus 18håls golf. Idag var det en as nice friluftsdag med brännboll, beachvolley, kubb och fotboll. Sen tog jag tåget till Södertälje där jag hittade ganska mycket saker(med tanke på den korta tiden jag var där). Tro det eller ej, men jag hittade min perfekta skolavslutningsklänning. Jag hade nästan gett upp hoppet och hade mer eller mindre bestämt mig för en hög kjol och ett linne. Men så idag hittade jag en bra klänning från MQ.
Hur den ser ut blir en överraskning på fredag. Sen köpte jag ett par shorts och ett linne också.
Jag ska gå och lägga mig snart, jag är hur trött som helst i ben, fötter osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0