Hejdå Mariefred



Ikväll drar jag till stugan, till "landet". Kommer vara där i två veckor, efter det blir det SportsCamp, så jag kommer borta i ungefär tre veckor. Men det ska bli skönt, riktigt skönt. Väskan är (nästan) färdigpackad och rummet är dammsuget.

Det finns inte internet i stugan. Har tjatat en hel del, men min mormor och morfar har internet (dom bor nära oss) så kanske blir något inlägg ialla fall. Men annars blir det sommarlov från bloggen haha.

Solen skiner och det är grymt varmt just nu.
Drar snart ner till Ebba och Savannah vid hamnen.
Och på blogg.se går det typ inte att förprogrammera inlägg, eller om det går så vet jag inte hur.

Så hejdå på ett tag,
men alla som har mitt nr, får gärna smsa, ringa och terrorisera mig i min ensamhet i bushen(Småland).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0