Flädersaft






En hink med vatten, socker, citroner och vita blommor ska bli saft.

Igår var trevligt, först var det midsommarängen med Annabelle, Savannah och Emma på en filt.
Plötsligt öpnnade sig himlen och vi fällde upp våra paraplyn och satt där på den helt tomma ängen, i blött gräs, med vatten rinnande nerför paraplyen ner i våra nackar.
Det var ett riktigt regn.
Tillslut tog vi våra blöta skor, väskor och paraplyn och sprang snabbt till den lilla glasskiosken där det fanns ett litet tak att stå under.

När jag sen jag gick till Savannah tyckte jag att det var något ljus som kom och försvann över himlen. Och ja, en åskknall bekräftade det.
Det var väldigt mysigt att sitta inne och dricka te sen.
Jaja, på kvällen var jag och Savannah hos mig och vi såg på två filmer och två SexandtheCity-avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0