Born like sisters to this world



På morgonen igår var jag trött, senare blev jag flummig, skrattade åt varenda ord. Sen när jag kom hem från skolan blev jag trött igen och däckade i sängen kl. 16. 
På kvällen var det grann-fest och jag dog av skratt av en liten 7-åring som berättade om en film. Jag ramlade av stolen.
Jo, igår var en trött dag. Gick och lade mig ganska tidigt, dels var jag dö-trött, dels fanns det inget mer att göra när massa små barn sprang runt in the house. Vaknade tröttare. Hmm, vad har hänt?
Känner mig inte sjuk, bara trött i hela kroppen, som om jag sprungit ett marathonlopp och trött i huvudet som om jag räknat ut matteboken till dunkmusik och skrik.
Jaja, det är fint väder, jag har blivit galen i volleyboll, dagen är fri och skolavslutningen närmar sig snabbt.
Och man blir inte piggare av att ligga hemma och kolla på film hela dagen, nejnej, (solen+vara ute= energi.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0