Love is a fire, a hot hot blaster


Topp GinaTricot, Kjol GinaTricot, Tights GinaTricot


Jag var i Skärholmen igår, shoppade lite! Föredrar Stockholm, men när vi inte hade så mycket tid funkar Skhlm bra.
Det var nice, hittade faktiskt mycket. Kärlek till alla vårkläder!

Imorse inbillade jag mig att det typ var maj, att jag skulle cykla och ha på min en tunn vårjacka. Solen sken in genom gardinerna när jag vaknade och jag kände värsta vårkänslan. Sen gick jag ut på balkongen och konstaterad att det fortfarande behövdes dunjacka och vantar :(
Jaja, nästa helg är det ju mars, och då MÅSTE ju våren ha börjat?
Nästa helg ska jag förresten till Praag, då blir det nog lite shopping, vi ska hälsa på Öbergs. Om ni vet vem Alexander Öberg va? Han gick i Mariefreds skolan förut, i min brors klass.

Snart har vi match mot Nykvarn, hemma kl. 15.15, kom och kolla!
Sen ska jag väl plugga lite till Religionsprovet nästa fredag, vi ska ha om bibeln, vilket är halva religionsboken. Jag är seriös, det är 66 sidor.

Jag ska nog måla lite nu, vi syns på matchen!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0