När blickar möts




Förlåt, förlåt för långt uppehåll med inlägg. Anledningen är att blogg.se typ har laggat på min dator, så det har inte funkat.
Nu funkar det iallafall:)
Har pluggat lite franska och ätit kall mat. Och innebandy, såklart.
Det var himla kul idag på träningen, vet inte riktigt varför.

Ja, alla pratar ju just nu om att "barackerna är så fula, dåliga", "varför ska dom bygga om för? det suger att gå i baracker"
Jag håller inte med.
Förut, klagade alla på att "skolan är för sliten", och "mariefreds skolan är helt rutten"
Jag var en av dom. Men nu renoveras skolan?
Varför klagar alla?
Visst, barackerna är ju inget man skulle vilja gå i jämt, men det är ju inte meningen heller. Vi ska bara gå här ett tag, tills vi får komma tillbaka till riktiga skolan som då kommer vara snygg och fräsch.
Jag tycker faktiskt att barackerna är lite mysiga att va i, om jag ska säga något positivt.
Alla har en sån negativ inställning på allting.
Jag säger inte, att jag inte klagar, men man blir påverkad av alla andra.

Jaja, just nu saknar jag ljus, shorts och cykelhjul på varm asfalt.
Puss

Kommentarer
Postat av: ebba larsson

ja håller med alla klagar! de är ju bättre i barakerna än i skolan för i skolan är de äkligt! de ända som saknas är väl sitt platser

2009-02-25 @ 20:42:34
Postat av: Bella

Svar Ebba:

ja äntligen någon som håller med ;)

2009-02-26 @ 16:35:20
URL: http:// bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0