Mässa(bröllopsmässa)

Killen som Blondinbella dansade med i Lets Dance( Jonathan Näslund ), dansade på mässan.












Andrea, min kusin, vi träffas inte så ofta men när vi gör det har vi så jävla roligt. Du betyder skit mycket<3

Ja ialla fall, jag stod på mässan och hjälpte till med att marknadsföra La Chance armbanden.
Jag ska berätta lite om dom. Det är en dansk designer som gör dom. Dom är väldigt kända i Danmark.  Iallafall, min moster är då vän med den danska designern så Mia(min moster) säljer in armbanden i butiker i Sverige. Jag, hoppas det blir lika populärt här.
Kevin Borg, Carolina Gynning, Adam & Gry, och Justin Timberlake är några av dom som bär armbanden.
Armbanden ger lycka, det är de 12 olika djuren/kinesiska åren. Alla 95:or är grisar, alla 96:or råttor osv.
Man kan läsa mer på hemsidan.
Ja. iallafall så tänker jag ha på mitt varje dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0