Ett hjärta sargat av hat



Syns det att de är dockor? Från vaxkabinettet i London.
Jag läste idag att dom skulle skiljas. Det perfekta paret.
Och vad ska dom göra med alla barnen?

Idag var det typ allahjärtansdag-tema på skolan. Imorgon är vi lediga, då vi har hemuppgift. Det är för ombygnationen/renoveringen.
Skönt!

Nu ska jag snart till Annabelle för film, sovsäck och Ben&Jerrys, med resten av bunten<3
Jag har precis fixat "allahjärtansdag-kort" till alla.

Och så har jag hur ont som helst i nacken/axlarna. Spänd?
Ja, vi har bärt skit mycket bord till Sture så det är nog lite därför.
Har någon nåt tips? Jag har ingen massör här, tyvärr.

Jag måste packa lite grejor, ha ett bra lov, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0