Ni är allt




Bildkvaliten suger verkligen, var tvungen att göra om formatet och då blev det så här. Det går ju inte att ladda upp bilder i ph-format på bloggen.
Men var en najs kväll igår, alla var här och jag åt B&J. Men snart får jag träffa Annabelle som vart i London och glidit.
Ikväll ska vi, alla, gå på bio. Filmen heter 17 again. Haha, Zac Efron i huvudrollen!
Sitter nu med honung på läpparna, det ska tydligen vara bra om man har torra läppar. Och det smakar som godis, så helt fel är det väl inte.
Och mina naglar är nymålade, mjuka och självklart redan fulla av hack för jag kan aldrig vänta HELT tills dom har torkat innan jag ska göra någonting. T.ex kolla mailen, rota i handväskan, eller ladda in bilder till datorn.

Himlen är blå idag. Eller: "Himlen är fin idag", sagt av Emma.

Hejdå





Kommentarer
Postat av: EMMA MALM

haha kommer inte ihåg att jag sa så!

2009-04-17 @ 22:39:01
URL: http://emmalovelight.devote.se
Postat av: Bella

Svar EMMA MALM

haha jorå det gjorde du ! ;)

2009-04-19 @ 17:14:30
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0