Nanana



Hej, red idag, var i stallet i tre timmar:)
Fotade lite, kommer bilder på Styrkur senare.

Det gick väldigt bra på matteprovet, hoppas på alla rätt.
Ebba Öhlin och jag hade samma svar på allt så chansen ökar:D

Och jag måste kommentera vädret! Sjukt härligt.
Jag älskar solen.

Sitter nu med sminkfritt ansikte och trötta ögon. Känns bra.
Imorgon blir det troligen stan med sol, glass och babes!

Sen någon tråkig middag hos några "bekanta". Kul.
Skulle egentligen vart barnvakt men det gick typ inte för dom tillslut.

Jaja, blir väl en kul helg ändå.
Nu ska jag ner och dricka te!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Soligt väder <3

2009-04-03 @ 19:03:04
Postat av: Bella

Svar Anonym:

Jaa:D<3

2009-04-03 @ 23:19:30
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0