Jag kan inte andas


Vill renonvera mitt rum, fast jag kan ju drömma. Dagarna går hur snabbt som helst, kanske beror på att jag sover bort halva dagen men det känns jätte konstigt.
Det jag hinner göra är cirka följande:

(ni behöver inte läsa, ganska tråkig lista)

1.Vaknar, ligger i sängen en halvtimme extra och drar mig
2. Äter frukost
3. Loggar in på msn, chattar lite halvtråkigt med olika människor.
4. Inser att klockan är halv ett och att jag fortfarande sitter i nattlinne och halvrufsigt hår
5. Går runt lite och borstar tänderna, samtidigt som jag chattar, samtidigt som jag gör mig iordning lite halvt.
6. Försöker komma på något att göra av dan innan den är slut.
7. Träffar någon kanske på stan i nån timme.
8. Äter lunch
9. Loggar in på msn
10. Har tråkigt
11. Kollar på tv
12. Äter middag eller något liknande
13. Loggar in på msn.
14. Går och lägger mig och fattar att nästa dag, nästa morgon kommer bli lika meningslös.

Jag längtar faktiskt lite till skolan börjar. Jag är inte psykiskt störd men det här lovet känns ganska tråkigt och ganska tråkigt. Och ganska tråkigt. Kanske blir kul imorgon kväll iallafall.

Goodbye

Kommentarer
Postat av: annabelle

hahahahah, men idag bli dagen lite mer meningsfull får vi ju hoppas:D<3

2009-04-17 @ 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0