21:18

Har precis ätit tårta med nyborstade tänder. Tandkräm+tårta=weird
Är lite små trött och lite små irriterad på någon.
Fick iallafall full pott på matteprovet, väldigt nöjd!
Min hy är inte särskilt fin längre, ska nog dra ner lite på sminket.
Nu måste jag borsta tänderna igen, det är skönt att vara iordning gjord så att man slipper göra det sen.
Provade mina solbrillor idag. Tar nog med dom imorgon.
Imorgon blir det tjocka på grillen med dom bästa.
"-En vesuvio."
"-Den tar ett tio minuter"
Jag gillar deras svenska. Nej, inte klaga. Om man skulle jämföra min franska med deras svenska så skulle dom vinna överlägset.

Just nu är jag bara så trött på att gå upp 06:15 varje morgon. Skulle ge en hög med bra grejor för en sovmorgon.
Jag vet, det är snart PÅSKLOV.
Välbehövligt.
Och måndagar suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0