11:05



I brist på bilder, en thailands bild.
Jag lovar att skärpa mig, jag vet att jag har lagt upp väldtigt tråkiga bilder på sistone.

Party igår, inte särkilt kul. Är idag mest söndagstrött och söndagstråkig.
Fast igår så storstädade jag hela rummet, rensade och möblerade om lite. Jag älskar när det är så.
Fräscht är väl ett typiskt "Bella-ord". 
Försöker intala mig själv att jogga, får se hur det går med det.

Veckan som kommer kan bli en av de roligaste.

Nästa helg, på påsken, ska jag till min sommarstuga, i Adelöv. För dom som inte vet så ligger den i Småland, ganske nära Gränna. 
Ett av de mysigaste platserna som finns.
Det blir kokta ägg med släkten.

Nu ska jag kanske hitta någon ny film att se. Jag vågar typ inte ladda ner längre. Blä på lagen.
Får väl göra som man gjorde i gamla tider: Hyra en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0