20:49



Jag sänder en tanke till Vår ruset, där jag nu borde suttit och delat glädjen över att ha sprungit, med mina vänner på en picknickfilt. Istället sitter jag hemma och lyssnar på musik, ett stort tack till mina benhinnor som hindrat mig från att springa i en månad! Den inbokade läkartiden på fredag är en klen tröst, det finns ändå inget annat bot än vila. Resultatet i både engelska och matte, efter nationella, var stabilt och fint. Det lutar mot ett slut på skolan och slutbetygen i alla ämnen haglar över oss. Det är underbart att bocka av ämne efter ämne, att nå dom mål man siktat på hela högstadiet. Det är exakt fem dagar kvar till the end och jag börjar tycka att nedräkningen går för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0