16:46

Jag har ingen bild och bryter därmed mot min egenskrivna regel att aldrig göra ett tråkigt inlägg med bara text. Dom sista jobbdagarna har varit ordentligt tunga, hade nog inte klarat att släpa mig upp halv sju varje morgon om det inte vore för tanken att jag utnyttjar dom lediga kvällarna på bästa sätt. Middagen hos Savannah var mer än trevlig och om några timmar väntar en kväll i samma stil, den här gången ska vi till Ebba och fira henne. Igår spenderades kvällen med Gustav och det blev lika fint som väntat, ett hjärta till honom. Ännu har jag inte fått ta någon bra bild, men jag lovar att han inte ska slippa undan imorgon, bloggen ska inte behöva gå under i brist på bilder.


Kommentarer
Postat av: Ebba Ö & Sofie

Ni är så söta bella!!!! <3

2011-06-19 @ 17:17:56
Postat av: Bella

detsamma, ni är som gjorda för varandra!! <3

2011-06-19 @ 20:06:32
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0