Nu vet jag hur man kan tro på det här



Trevlig kväll som avslutades med att Sofie och Ebba sov här, en hel del snack blev det. Idag är min sista lediga dag på länge, imorgon börjar det hårda jobbet på Anna på torget. Först väntar en halvtimmes smärta hos naprapaten, för att han ska kunna massera bort problemen i benen och sen tar jag bussen till Gustav. Någonstans innan dagens slut ska jag också hinna med att träffa Ebba, som idag fyller 16, grattis älskade vän! Grattis också i efterskott till Savannah, tjejen som fyllde i lördags men som jag inte hann nämna på bloggen, ni betyder så mycket båda två. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad ful han den dära med blå tröjja :S

2011-07-12 @ 19:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0