Each with his bonny lass, upon the greeny grass



Svårt att blogga när det finns så mycket annat att göra. Gårdagen var bästa dagen på länge: sinnessjukt vattenkrig, besök hos en naprapat som fick mig att börja tro på att benen faktiskt kan bli bra och en fin eftermiddag i Eskilstuna med Savannah och Sofie. Det innebar lite inköp, kinamat och för många skratt på vägen hem. Idag var sista skoldagen och det känns heeelt sjuuuuukt. Jag gråter lite för att skiljas åt från allt, men samtidigt är det underbart att gå vidare, att lämna den gamla skolan bakom sig. Dagen blev faktiskt lite episk och avslutades med uppträdande och prisutdelning. En guldmedalj i kängurumatte (typ problemlösning) hängdes runt halsen och tårarna var på bristningsgränsen när jag för SISTA gången satt med mina älskade vänner i vår älskade skola på vår älskade plats. Någon gång lägger jag ut bilder från skolan, för att avsluta kapitlet, men nu måste jag åka. Alla väntar på att jag ska gå ut med min väska, halva helgen ska nämligen spenderas på landet. Efter det, på söndag, åker vi på klassresa till Gotland. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0