22:53



Känns skönt att vara hemma igen, trots att jag bara var borta i lite mer än ett dygn. Idag är det exakt ett år sen min morfar gick bort, om ni orkar kan ni kolla tillbaka i arkivet. För att minnas träffades släkten, det var väldigt fint att vi fyllde hans gravplats med blommor. Förutom det har jag även joggat lite lätt, vilket var första gången sen jag fick problem med benhinnor/muskelknutar. Jag tror ingen människa kan förstå hur mycket jag längtar efter att springa, så jag hoppas att det går bra nu när jag försöker komma igång igen. Just nu dricker jag te och väntar på att Gustav ska ringa, tror nämligen det blir ett lika fint samtal som gårdagsnatten. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0