21:45







Bild som man ser något på kommer, svårt att få en bra i mörker



Gårdagen bjöd på en halvtimmes hamnhäng med Sofie innan jag tog bussen till Gustav i Stallarholmen. Nattgolf med en spelare som inte bara är världens finaste, utan också Sörmlands bästa i sin ålder, var finfint. Idag träffade jag Emma och Ebba, som snart drar till Malta, och sedan drog jag vidare till Naprapaten. I ett galet regn tog jag och Ebba oss till Eskilstuna. En del inhandlande och en middag på Waynes avslutade en perfekt
(måndagtisdag)helg. Imorgon börjar jobbet sju, PUSS.

Kommentarer
Postat av: Ebba

<3

2011-06-21 @ 22:35:50
URL: http://eohlins.devote.se
Postat av: ab

JAG DÖR FÖR NI ÄR SÅ SÖTA

2011-06-22 @ 02:08:39
Postat av: sofie

säger som annabelle

2011-06-22 @ 10:36:24
Postat av: Bella

tack, älskar er, men jag vet några som också kommer bli söta tillsammans Annabelle :D

2011-06-22 @ 18:45:41
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0