Set me free

För det första kommer jag knappt ihåg resan till Teneriffa i höstas, jag kan inte fatta att jag var där eller att jag var så där brun? Det var så perfekt där att det lika gärna kunde vara en dröm, en avlägsen sådan. Iallafall så vill jag utomlands igen snart, jag längtar efter solen. Vi åker alltid till Morzine på sportlovet, en by i franska alperna och åker skidor, eftersom vi har en lägenhet där. I år ställs det in pga Williams brutna ben som inte kommer tåla skidåkning. Därför kanske vi ska åka till något varmt ställe istället, eller jag tjatar iallafall. 
Dagen var fin, en kort fredag med idrott som avslutning. Eftermiddagen/kvällen spenderas i sängen och framför tvn, jag är så sjukt trött efter första skolveckan och träning varje dag. Imorgon har vi match i Nyköping och det kommer bli underbart att gå upp lika tidigt imorgon som jag gjort hela veckan. Samlingstiden är nämligen 8.20, vilket egentligen inte är okej på en lördag. Nu ska jag ner och äta Half Baked och Chocolate Brownie Fudge, jag pratar förstås om dom två B&J som står i frysen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0