Offers me protection





Emmas hand, Annabelles ring

Helt sjukt vad trött jag är idag, mestadels i kroppen efter all träning. Helgen ser ut att bli helt okej, som vanligt händer det inte så mycket i slutet av januari. Imorgon är det match tidigt (hemmamatch, kom och kolla 10.15) och efter den ska jag åka till Stockholm för att träffa min kusin Henrik och hans tjej Maria, dom har precis flyttat dit. Någon gång under helgen ska jag skruva ihop min stol som legat i rummet i tre veckor, hämta hem färgprover på olika sorters vitt (?) till mitt rum och så ska jag sova. Där var helgens planering slut, hoppas eran helg blir lika lite insane som min.

Kommentarer
Postat av: Emma

insane? :Pp:p:P

2011-01-21 @ 23:44:18
Postat av: Bella

haha :D

2011-01-22 @ 12:45:06
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0