Even the best fall down sometime, even the stars refuse to shine

 

 

Från att igår känna att allt var grymt jobbigt, speciellt att skolan börjat och att vintern aldrig tar slut, så har mitt humör idag vänt. Lektionerna är ju faktiskt ganska roliga och dagarna är faktiskt inte så långa, trots att jag måste gå hem i djup snö för att gå med Simba varje dag. En anledning att jag känner mig gladare är träningen. Det kanske låter som flumm, men faktiskt så blir man sjukt mycket piggare om man tränar varje dag. Ingenting känns jobbigt, liksom man klarar allt. Jag kom nyss hem från en galet bra innebandyträning, kanske därför detta inlägg blev så positivt. Nu när jag ändå är inne på det positiva spåret måste jag säga att mina vänner är helt enkelt, självklart, utan tvekan bäst. Att gå till skolan blir något bra, för ni är ju där. Och så är jag nöjd att jag, Ebba och Emma bröt vårt gamla mönster från förra året, att gå hem och ruttna (plugga/sova) varje dag efter skolan. En onsdag eftermiddag kan man ju faktiskt göra något tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fina bilder haha :))

2011-01-12 @ 22:00:24
URL: http://eohlins.devote.se
Postat av: Bella

ja på fina flickor :))

2011-01-13 @ 20:58:43
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0