Gröna Lund



Gröna Lund med Gustav, Emma, Ebba, Vidar och Annabelle.

Gårdagen var riktigt värd, om det inte hade varit för att min mobil försvann under en tvåminuters åktur av Insane. Satan att någon skulle ta den, även om man lämnar saker i hyllan bredvid karusellen på "egen risk" så är det ju bara dom som åkte precis innan oss som kunde ta den. Om någon vill åt mig så är det facebook som gäller, från och med nu är jag mobillös. Synd. Dock så var dagen riktigt rolig, allt blev ganska perfekt förutom mobilen. Nu sitter jag och Gustav här och funderar på hur vi ska utnyttja sista sommarlovsdagen, ingen lätt sak att komma på när det regnar ute. Imorgon har Europaskolan upprop, Företaglinjen väntar för mig, Sofie, Savannah och Sofia medans Gustav ska gå KemiFysik och Annabelle Europaprogrammet. Sommaren har gått för fort, men samtidigt så är gymnasiet något jag sett fram emot, så helt dåligt känns det inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Företagarprogrammet heter det faktiskt, ditt pund!

2011-08-13 @ 16:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0